dijous, 7 de juny del 2012

Cinemes Renoir

                                         Fotografia extreta de Lanetro:  http://ves.cat/J
                                         

Ahir quan vaig anar al cinema Renoir les Corts a  veure Els nens salvatges em vaig enterar de dues coses. 
La primera és una fatal notícia: Renoir les Corts tancarà a finals d'aquest mes o a principis del següent. Vaig tenir un gran disgut perquè aquest és el cinema del meu barri on vaig sempre i es caracterítza perquè a diferència de les grans sales,  totes les pel·lícules que emet són en versió original i amb subtítols, i així als que ens agrada podem gaudir d'escoltar el propi timbre dels actors. A més els cinemes Renoir tenen l'amabilitat de dedicar un espai a la lectura i distribueixen de forma gratuïta la revista La gran ilusión sobre cinema.


 A més a sota del cartell de cada pel·lícula s'hi pot trobar un full informatiu sobre el film . Que per cert, ara us explico la segona cosa que us volia dir. El full informatiu sobre Els nens salvatges era amb castellà. Em va sobtar no pel fet que  estés en català o en castellà, sinó perquè el cinema distribueix les pel·lícules en versió original, i en canvi el full informatiu sempre és amb castellà. Sorpresos es quedarien els membres del departament de cultura de la Generalitat si s'adonessin d'això després de la llei del cinema que es preocupa tan perquè el català flueixi al cinema.





1 comentari:

  1. Vaja, quina llàstima! A mi també em queda força a prop tot i que sempre ens quedaran els Verdi...

    ResponElimina